به روزرسانی

    آخرین اخبار خلاقانه را در مورد هنر و طراحی دریافت کنید.

    پست های اخیر

    فولکس‌واگن داره تیزر یه شاسی‌بلند برقی اقتصادی برای عموم مردم رو نشون میده

    شهریور 22, 1404

    اپلیکیشن موبایل My BMW آپدیت شده تا ردپای کربن واقعی ماشینتون رو نشون بده

    شهریور 1, 1404

    بعد از ۳۳ سال، کمدی کالت کلاسیکِ جان ریتر با یه تغییر جالب بازسازی میشه

    مرداد 18, 1404

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    فولکس‌واگن داره تیزر یه شاسی‌بلند برقی اقتصادی برای عموم مردم رو نشون میده

    شهریور 22, 1404

    اپلیکیشن موبایل My BMW آپدیت شده تا ردپای کربن واقعی ماشینتون رو نشون بده

    شهریور 1, 1404

    بعد از ۳۳ سال، کمدی کالت کلاسیکِ جان ریتر با یه تغییر جالب بازسازی میشه

    مرداد 18, 1404
    بژ نیوزبژ نیوز
    اینستاگرام
    Button
    • صفحه اصلی
    • تکنولوژی
    • خودرو
    • سرگرمی
    • سلامتی
    بژ نیوزبژ نیوز
    صفحه اصلی»اخبار»بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های آئودی Q6 e-tron 2025
    اخبار

    بررسی داخلی، طراحی و ویژگی های آئودی Q6 e-tron 2025

    nbeigar57eتوسط nbeigar57eآبان 16, 1403بدون دیدگاه4 دقیقه خواندن
    فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر ریدیت واتس اپ پست الکترونیک
    اشتراک گذاری
    فیس بوک توییتر لینکدین پینترست واتس اپ پست الکترونیک

    آئودی به آهستگی در حال پرکردن شکاف های موجود در خط تولید e-tron خود است و آن را با مدل های معمولی بنزینی و دیزلی هماهنگ می کند. پس از Q4 e-tron جمع و جور، و Q8 e-tron، نوبت به نوسازی در سایز متوسط ​​Q6 e-tron رسیده است تا قسمت SUV را تکمیل کند.

    بنابراین، آئودی Q6 e-tron بزرگتر از Q4 e-tron است – طولانی تر است، از جمله جایی که اهمیت دارد (فاصله محوری)، و همچنین به طور قابل توجهی عریض تر است. این خودرو تنها 6 لیتر فضای صندوق عقب بیشتری نسبت به Q4 دارد، اگرچه فضای صندوق عقب 64 لیتری را نیز اضافه می کند که خودروی کوچکتر فاقد آن است.

    اما با فاصله گرفتن از مقایسه های درونی، بیایید ببینیم Q6 e-tron برای چه کسانی است.

    Q6 e-tron یک SUV الکتریکی برای کسانی است که خواهان حس و حال برتر آلمانی هستند. این بدان معنا نیست که یک رقیب فرانسوی یا کره ای احساس ارزانی می کند، اما چیزی در مورد آئودی وجود دارد – وارد می شوید و احساس درستی می کنید.

    آئودی Q6 e-tron نسبت به اکثر رقبا در جاده ساکت تر خواهد بود و قابل پیش بینی و ایمن خواهد بود. بله، می‌توانید عملکرد e-tron را با 240 کیلووات (326 اسب بخار)، e-tron quattro با 285 کیلو وات (456 اسب‌بخار)، یا یک SQ6 کامل با 380 کیلووات (509 اسب‌بخار) پیکربندی کنید، که همه این‌ها کار می‌کنند. کمی رانندگی با روحیه اما راننده با روحیه احتمالا به جای آن به سراغ پورشه ماکان خواهد رفت. این راننده ای است که می خواهد در جاده راحت باشد و آئودی Q6 e-tron را سوار می کند.

    آئودی Q6 e-tron یک چیز دوست داشتنی برای سوار شدن است، حتی اگر با سیستم تعلیق بادی اختیاری پیکربندی شود.

    باتری 100 کیلووات ساعتی بزرگتر در نسخه پرفورمنس دارای رتبه WLTP کمتر از 600 کیلومتر است، محدوده ای که اکثر خودروهای این کلاس نمی توانند آن را لمس کنند.

    اولین چیزی که در مورد آئودی Q6 e-tron متوجه خواهید شد، طراحی ظاهری آن است. مانند BMW و مرسدس بنز، آئودی در طراحی خودرو به امضای خود رسید. Q6 e-tron مصمم و تهاجمی به نظر می رسد، به خصوص در این تریم S-line.

    نکات مثبت از بغل ادامه می‌یابد – این خودرو ظاهری آوانت دارد با شانه‌های تنومند در عقب و خط سقف اسپرت که باعث می‌شود Q6 e-tron حتی در هنگام پارک با سرعت کامل حرکت کند. یک چین اسپرت از پایین درها و به سپر عقب کشیده شده است.

    چراغ های جلو و عقب LED اختیاری Matrix واقعاً بسته فنی و ظریف را کامل می کنند. مدلی که ما آزمایش کردیم همچنین دارای گزینه حذف کروم بود که کاملاً مناسب آن است.

    در داخل، آئودی Q6 e-tron به همان اندازه چشمگیر است. مواد به هر طرف که نگاه می کنید بسیار عالی هستند و به طرز ماهرانه ای کنار هم قرار گرفته اند. هیچ خش و جغجغه ای که اخیراً حتی در برخی از خودروهای آلمانی دیده ایم وجود ندارد.

    سپس صندلی ها هستند – آئودی تعداد واقعاً چشمگیری از مواد و ترکیب شکل صندلی را در اختیار شما قرار می دهد. این صندلی‌های اسپرت چرمی شیک و راحت هستند و با میکروفیبر نرم روی داشبورد و کنسول مرکزی به خوبی کار می‌کنند.

    ما عاشق فرمان S-line با کف صاف آن هستیم. کنترل روشنایی در هر دو طرف وجود دارد.

    شما یک صفحه نمایش دیجیتالی دوست داشتنی برای راننده و یک صفحه نمایش 10.9 اینچی اطلاعات سرگرمی در کنار آن دارید. ما دوست داریم که هنگام رانندگی، کنترل‌های تهویه مطبوع در پایین ثابت باشند.

    نوع تک موتوره Q6 e-tron دیفرانسیل عقب است – ما دوست داریم آن را ببینیم زیرا رانندگی در مقایسه با دیفرانسیل جلو جذاب تر است.

    فضای 526 لیتری صندوق عقب با افزایش ظرفیت مناسب است و باز شدن آن برای وسایل بزرگتر عالی است. و اگر به سراغ سیستم تعلیق بادی بروید، خودرو برای بارگیری راحت تر خود را پایین می آورد. یک فرنک 64 لیتری نیز وجود دارد که افزودنی عالی است.

    فضای پای عقب و فضای سر هر دو عالی هستند و خودروهای زیادی در کلاس Q6 e-tron وجود ندارند که در عقب به راحتی راحت باشند.

    منبع: arenaev

    nbeigar57e

    پست های مرتبط*

    فولکس‌واگن داره تیزر یه شاسی‌بلند برقی اقتصادی برای عموم مردم رو نشون میده

    شهریور 22, 1404

    اپلیکیشن موبایل My BMW آپدیت شده تا ردپای کربن واقعی ماشینتون رو نشون بده

    شهریور 1, 1404

    بعد از ۳۳ سال، کمدی کالت کلاسیکِ جان ریتر با یه تغییر جالب بازسازی میشه

    مرداد 18, 1404

    پاسخ دهید لغو پاسخ

    اخرین مطالب

    فولکس‌واگن داره تیزر یه شاسی‌بلند برقی اقتصادی برای عموم مردم رو نشون میده

    شهریور 22, 1404

    اپلیکیشن موبایل My BMW آپدیت شده تا ردپای کربن واقعی ماشینتون رو نشون بده

    شهریور 1, 1404

    بعد از ۳۳ سال، کمدی کالت کلاسیکِ جان ریتر با یه تغییر جالب بازسازی میشه

    مرداد 18, 1404

    یه تحقیق میگه حساسیت به گلوتن برای بعضی‌ها یه مسئله روانیه

    مرداد 8, 1404

    عنوان بالا و اینتر را برای جستجو فشار دهید. برای لغو، Esc را فشار دهید.