به روزرسانی

    آخرین اخبار خلاقانه را در مورد هنر و طراحی دریافت کنید.

    پست های اخیر

    فولکس‌واگن داره تیزر یه شاسی‌بلند برقی اقتصادی برای عموم مردم رو نشون میده

    شهریور 22, 1404

    اپلیکیشن موبایل My BMW آپدیت شده تا ردپای کربن واقعی ماشینتون رو نشون بده

    شهریور 1, 1404

    بعد از ۳۳ سال، کمدی کالت کلاسیکِ جان ریتر با یه تغییر جالب بازسازی میشه

    مرداد 18, 1404

    Subscribe to Updates

    Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

    What's Hot

    فولکس‌واگن داره تیزر یه شاسی‌بلند برقی اقتصادی برای عموم مردم رو نشون میده

    شهریور 22, 1404

    اپلیکیشن موبایل My BMW آپدیت شده تا ردپای کربن واقعی ماشینتون رو نشون بده

    شهریور 1, 1404

    بعد از ۳۳ سال، کمدی کالت کلاسیکِ جان ریتر با یه تغییر جالب بازسازی میشه

    مرداد 18, 1404
    بژ نیوزبژ نیوز
    اینستاگرام
    Button
    • صفحه اصلی
    • تکنولوژی
    • خودرو
    • سرگرمی
    • سلامتی
    بژ نیوزبژ نیوز
    صفحه اصلی»اخبار»هیوندای با مفهوم INITIUM رویای هیدروژن را زنده نگه می دارد
    اخبار

    هیوندای با مفهوم INITIUM رویای هیدروژن را زنده نگه می دارد

    nbeigar57eتوسط nbeigar57eآبان 16, 1403بدون دیدگاه4 دقیقه خواندن
    فیس بوک توییتر پینترست لینکدین تامبلر ریدیت واتس اپ پست الکترونیک
    اشتراک گذاری
    فیس بوک توییتر لینکدین پینترست واتس اپ پست الکترونیک

    هیوندای از خودروی الکتریکی پیل سوختی هیدروژنی INITIUM (FCEV) رونمایی کرد. این خودرو ثابت می کند که هیوندای هنوز انرژی هیدروژنی را رها نکرده است (حتی اگر احتمالا باید باشد). اما مهمتر از آن، یک زبان طراحی جدید قابل توجه را معرفی می کند که مطمئناً مردم را به صحبت می اندازد.

    INITIUM پیش نمایش یک FCEV تولیدی است که قرار است در نیمه اول سال 2025 راه اندازی شود و بر اساس تجربه 27 ساله این شرکت در توسعه سلول های سوختی هیدروژنی است. شاید فکر کنید پس از 27 سال توسعه همراه با علاقه تقریباً صفر مشتریان، هیوندای این پیام را دریافت خواهد کرد. واضح است که آنها بر این باورند که ما در آستانه دور زدن هستیم. ما معتقدیم که آنها در واقع روی چیزی هستند، اما این یک داستان متفاوت است.

    INITIUM اولین زبان طراحی «هنر فولاد» هیوندای است که برای تجسم شخصیت HTWO، برند تجاری زنجیره ارزش هیدروژن اختصاصی گروه ساخته شده است. نمای بیرونی این کانسپت دارای خطوط تیز، اشکال قوی، و علامت نورپردازی متمایز است که نماد HTWO را در خود جای داده است. این عنصر طراحی منحصر به فرد، با الهام از نماد ‘+’، در سپر ادغام شده است و یک نشانه بصری ایجاد می کند که این FCEV را متمایز می کند.

    موضع SUV مانند INITIUM حس ناهمواری و قابلیت را ایجاد می‌کند، در حالی که چرخ‌های 21 اینچی و قفسه سقف شیک آن جلوه‌ای آینده‌نگر را می‌افزایند. طراحی مفهومی زیبایی‌شناسی را در اولویت قرار می‌دهد، اما عملکرد و کارایی آیرودینامیکی را برای به حداکثر رساندن برد رانندگی از دست نمی‌دهد.

    بازگشت به هیدروژن هیوندای اینیتیوم را با مخازن سوخت هیدروژنی بزرگ و چرخ‌های آیرودینامیک برای دستیابی به برد رانندگی بیش از 650 کیلومتر مجهز کرده است. این محدوده قابل توجهی است، اما حداکثر خروجی موتور در 150 کیلو وات پایین است. با توجه به اینکه INITIUM یک SUV قابل توجه به نظر می رسد، نباید انتظار عملکرد پیشگامانه را داشته باشیم.

    هیوندای به خود می بالد که یکی از ویژگی های برجسته INITIUM برنامه ریز مسیر مخصوص FCEV آن است. این سیستم هوشمند برای کمک به رانندگان در یافتن ایستگاه های شارژ هیدروژن در مسیر خود طراحی شده است و نیازی به برنامه های جداگانه یا تماس های تلفنی را از بین می برد. برنامه ریز مسیر همچنین اطلاعاتی در مورد دسترسی به ایستگاه، وضعیت عملکرد و حتی تعداد وسایل نقلیه در انتظار شارژ شدن ارائه می دهد. اگرچه به نظر می رسد قابل توجه است، اما تعداد بسیار محدود ایستگاه های هیدروژن احتمالاً به این معنی است که هر سفر جاده ای خوب است، تا زمانی که بیش از 300 کیلومتر یک طرفه نباشد.

    INITIUM عملکرد Vehicle-to-Load (V2L) را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد لوازم خانگی و دستگاه های شخصی را با استفاده از پیل سوختی هیدروژنی خودرو تغذیه کنید. این ویژگی هوشمندانه INITIUM را به یک منبع انرژی متحرک تبدیل می کند و برق را بدون تولید آلاینده های مضر فراهم می کند.

    هیوندای قصد دارد INITIUM را در نمایشگاه خودرو لس آنجلس و خودرو گوانگژو در نوامبر 2024 به نمایش بگذارد. این شرکت پیشرو در بازار جهانی حمل و نقل هیدروژنی است، اما این به این دلیل است که به ندرت هیچ خودروساز دیگری به طور جدی به این حوزه علاقه مند است. تویوتا سال‌ها تلاش کرده است و BMW در حال آزمایش با ناوگان اختصاصی خود از خودروهای iX5 است، اما هیچ چیز واقعاً جدی از آن بیرون نمی‌آید.

    انتظار می‌رود نسخه تولیدی کانسپت INITIUM در نیمه اول سال 2025 وارد جاده‌ها شود، به این معنی که مفهومی که امروز در اینجا می‌بینیم به سختی یک مفهومی است – بسیار نزدیک‌تر از آن چیزی است که هیوندای می‌خواهد اعتراف کند. تعهد هیوندای به هیدروژن قابل تحسین است. تلاش های قبلی آن چندان چشمگیر نبود، اما این شرکت همچنان ادامه دارد. شاید آنها چیزی را می دانند که ما نمی دانیم.

    منبع: arenaev

    nbeigar57e

    پست های مرتبط*

    فولکس‌واگن داره تیزر یه شاسی‌بلند برقی اقتصادی برای عموم مردم رو نشون میده

    شهریور 22, 1404

    اپلیکیشن موبایل My BMW آپدیت شده تا ردپای کربن واقعی ماشینتون رو نشون بده

    شهریور 1, 1404

    بعد از ۳۳ سال، کمدی کالت کلاسیکِ جان ریتر با یه تغییر جالب بازسازی میشه

    مرداد 18, 1404

    پاسخ دهید لغو پاسخ

    اخرین مطالب

    فولکس‌واگن داره تیزر یه شاسی‌بلند برقی اقتصادی برای عموم مردم رو نشون میده

    شهریور 22, 1404

    اپلیکیشن موبایل My BMW آپدیت شده تا ردپای کربن واقعی ماشینتون رو نشون بده

    شهریور 1, 1404

    بعد از ۳۳ سال، کمدی کالت کلاسیکِ جان ریتر با یه تغییر جالب بازسازی میشه

    مرداد 18, 1404

    یه تحقیق میگه حساسیت به گلوتن برای بعضی‌ها یه مسئله روانیه

    مرداد 8, 1404

    عنوان بالا و اینتر را برای جستجو فشار دهید. برای لغو، Esc را فشار دهید.