رنو در نمایشگاه خودروی پاریس روی صحنه رفت تا افسانه ای را در فرم الکتریکی تداعی کند. Renault 4 E-Tech جدید برداشتی مدرن از یک کلاسیک است و دقیقاً بالای رنو 5 E-Tech قرار دارد – اگر بخواهید به نوعی Captur برای Clio خود است.
رنو مشتاق است رد بصری را از کلاسیک قدیمی تا رنو 4 E-Tech جدید نشان دهد. EV دارای همان چراغهای دایرهای دوتایی در جلو و شکل شیبدار صندوق عقب است.
حتی برای آن دسته از شیرهای سپر که هنگام پارک کردن در فضاهای تنگ پاریسی اتفاق میافتند، درپوشهای پلاستیکی سپر به راحتی قابل تغییر هستند. تمامی مدل ها دارای چرخ های حداقل 18 اینچی هستند.
رنو 4 یک وسیله نقلیه چند منظوره بود – خودرویی که به همان اندازه در یک خودروی آخر هفته که می تواند 4 نفر و چمدان آنها و یک ماشین شهری جمع و جور برای روزهای هفته باشد ماهر بود. رنو 4 E-Tech با ردپایی کلی شبیه به جیپ اونجر/پژو e-2008 به چالش کشیده شده است.
Renault 4 E-Tech تنها در چرخهای جلو متحرک (هیچ خبری در مورد مدل احتمالی چهار چرخ متحرک) با دو گزینه باتری و پیشرانه عرضه خواهد شد. یک باتری 40 کیلووات ساعتی با برد WLTP 300 کیلومتر، همراه با یک موتور الکتریکی 120 اسب بخاری وجود دارد که برای شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در 11 ثانیه خوب است. همچنین یک باتری 52 کیلووات ساعتی برای مسافت 400 کیلومتر و یک موتور 150 اسب بخاری وجود دارد که در 8.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت میرسد.
هر دو باتری دارای 11 کیلووات شارژ AC و 80 کیلووات (باتری 40 کیلووات ساعت) یا 100 کیلووات (باتری بزرگتر) شارژ DC با زمان 15 تا 80 درصد 30 دقیقه هستند. شارژ دوطرفه و پشتیبانی از وسیله نقلیه به بار وجود دارد.
در داخل، یک کنسول مرکزی 10 اینچی و یک نمایشگر مجزا برای راننده وجود دارد. Renault 4 E-Tech سیستم پیوند openR را با Google اجرا می کند و ChatGPT یکپارچه شده است.
بالای صندلی ها سقف بازشوی عظیمی به نام سقف بوم ساده سود وجود دارد. در عقب، صندوق عقب 420 لیتری وجود دارد.
رنو اطلاعات دقیقی در مورد تاریخ عرضه یا قیمت 4 E-Tech ارائه نکرده است، اما قیمت آن باید بین 33300 تا 42800 یورو باشد.
منبع: arenaev