اگرچه آمریکا یک کامیون بی چون و چرا است، اما هنوز چند میوه ممنوعه وجود دارد. تویوتا هایلوکس تخریب ناپذیر همراه با ایسوزو D-Max (و مزدا BT-50 دوقلوی آن)، نیسان ناوارا، فولکس واگن آماروک و میتسوبیشی تریتون به ذهن متبادر می شود. مبادا فراموش کنیم نام Rampage سال گذشته احیا شد، اما نه توسط دوج. در عوض، این پیکاپ بهعنوان رام نشان داده شده و در برزیل فروخته میشود، جایی که پیکاپ کوچک در حال حاضر بهروزرسانی قابلتوجهی را دریافت میکند.
با موتور 2.0 لیتری توربودیزل قدیمی و با آسیاب 2.2 لیتری جدید. این روغن سوز 200 اسب بخار قدرت و 332 پوند فوت گشتاور تولید می کند، بنابراین 30 اسب بخار اضافی و 52 پوند فوت تولید می کند. وانت یونی بادی رم از همان گیربکس 9 سرعته اتوماتیک قبلی استفاده می کند اما با نسبت 14 درصد طولانی تر برای مصرف سوخت کمتر. با دیزل جدید، Rampage 25 مایل در هر گالن در شهر و 31.2 مایل بر گالن در بزرگراه انجام می دهد.
این کامیون دیزلی با هیچ تصوری اسپرت نیست، اما در کمتر از 10 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت می رسد. رم می گوید برای رسیدن به سرعت 37 به 62 مایل در ساعت 6.4 ثانیه و از 50 به 75 مایل در ساعت به 8 ثانیه نیاز دارد. موتور 2.2 لیتری دیزلی در تمامی خط تولید موجود است، به جز تریم R/T که موتور گازی 2.0 لیتری Hurricane در آن نصب شده است. این خودرو برای قدرت 272 اسب بخار و 295 پوند فوت مناسب است، که برای تبدیل Rampage به “قوی ترین و سریع ترین پیکاپ تولید شده در آمریکای جنوبی” کافی است.
منبع:motor1